Bezalkoholowa rewolucja w świecie wina31 min
Kieliszki coraz częściej pozostają puste – w Europie spada spożycie alkoholu. Tradycyjne winnice w Niemczech i Hiszpanii stanęły przed groźbą likwidacji. Niektórzy eksperymentują z winem bez alkoholu – nowa technologia zachowuje aromat, a krajobrazy i turystyka mają szansę przetrwać. Czy taki kompromis ich ocali?