Re: Kaskaderki
Kaskaderzy wciąż ryzykują życie na planach filmowych i w parkach rozrywki. Francja, od Belmondo po Rémy’ego Julienne’a, jest kolebką europejskiej sztuki kaskaderskiej. Dziś uczniowie Campus Univers Cascade, w tym coraz więcej kobiet, łączą klasyczną wprawę z cyfrowymi efektami, przygotowując się do spektakularnych akcji na całym świecie.