Does Scrolling Make Us Stupid?
Formulating the theory of everything, the one that would describe all the laws of the Universe from a single fundamental law, would be the pinnacle achievement of physics. We could finally understand everything and solve the mysteries that still escape us. Heisenberg, Einstein, Hawking… All the great scientists have tried. All have failed. So can we still hope to find the theory of everything one day?