Does Scrolling Make Us Stupid?
Fiery debates online, explosions of anger on the streets, tense conversations with our loved-ones: Arguing can be exhausting and deeply unpleasant, and it seems like we are always at loggerheads in our polarised digital world. Can we disagree in a better way? And should we in fact argue more?