Does Scrolling Make Us Stupid?
Was the fall of the Roman Empire due to its decadent morals? Did the people of Easter Island exhaust its natural resources? And is it possible to identify patterns in the collapse of civilisations? These questions could help us understand the civilisations of the past as well as the expected lifespan of our present-day society.