Roots - Climate-Killer CowsRoots
In France, in the Massif Central, Sarah Singla practices conservation agriculture based on three principles: minimal soil disturbance, permanent land cover and crop rotation. In Périgord, Benoît Le Baube also protects his fields by no longer plowing them. He also uses organic waste to fertilize the soil.