Roots - Resilient BiodiversityRoots
In this episode, we discover with the journalist Pierre Girard how cows can make the activity of a farm more respectful of nature and how sheep can improve cereal harvests. These unusual methods could offer a solution to agriculture's carbon emissions problem.