Dlaczego upadają cywilizacje?30 min
Czy upadek Imperium Rzymskiego naprawdę był spowodowany upadkiem obyczajów? Czy mieszkańcy Wyspy Wielkanocnej bezmyślnie zużyli zasoby? Czy można poznać pierwsze objawy upadku cywilizacji? Te pytania zaspokajają nie tylko ciekawość historyczną, ale mogą pomóc w ochronie i przetrwaniu naszej własnej cywilizacji.