Czy da się żyć bez rolnictwa?26 min
Błogosławieństwo i przekleństwo: rolnictwo karmi planetę, ale przyczynia się też do jej zniszczenia. Eksploatacja ziemi do celów rolniczych radykalnie zmieniła nasz świat i nasz sposób życia. Czy żywność stworzona przy pomocy biotechnologii może oznaczać koniec tradycyjnego rolnictwa?