Ten niewielki kraj o powierzchni 42 000 km² jest drugim po Stanach Zjednoczonych eksporterem produktów rolnych, gdyż od dziesięcioleci stawia na ultraintensywne, hipertechnologiczne i zorientowane na eksport rolnictwo. Tutaj wolny handel nie jest postrzegany jako zagrożenie, ale jako szansa.