Niepewna przyszłość młodych migrantów z Ceuty
Pod koniec lipca 2026 roku ponad 70 tys. osób przedostało się z Maroka do hiszpańskiej enklawy Ceuta. Większość wróciła już do Maroka, lecz na miejscu wciąż pozostają tysiące migrantów, w tym wielu niepełnoletnich. Ich los pozostaje niepewny i stał się przedmiotem politycznego sporu między lewicowym rządem w Madrycie a regionami rządzonymi przez prawicę.