Viitor pe pauză. Viața tinerilor migranți în Ceuta
La sfârșitul lui iulie 2026, mai mult de 70 de mii de oameni au trecut granița marocană spre enclava Ceuta, un teritoriu suveran al Spaniei. Cei mai mulți au fost returnați de autoritățile locale, dar mii de migranți rămân în continuare blocați în Ceuta. Printre aceștia se numără mulți minori, a căror situație vulnerabilă este o provocare greu de rezolvat de către autoritățile locale și guvernul de la Madrid.