Most, który dzieli Włochy
Od dziesięcioleci jest to marzenie włoskich polityków: wiszący most łączący kontynent z Sycylią, dłuższy niż jakikolwiek inny most na świecie. Dla jednych jest to symbol postępu, dla innych - zagrożenie dla przyrody i ludzi. Projekt stulecia czy finansowa przepaść? „Ponte sullo Stretto” dzieli kraj jak żaden inny projekt.