Italia: noile legi de securitate amenință democrația?Podul care divizează Italia
Decenii la rând, politicienii italieni au visat să aibă un pod suspendat care să lege Italia de Sicilia – mai lung decât oricare alt pod. Pentru unii, reprezintă progresul; pentru alții, un afront la adresa naturii și a bunului-simț. Proiectul secolului sau o risipă de un miliard de euro? Puține proiecte divizează țara asemenea proiectului Ponte sullo Stretto.