Czy gotówka może zapewnić bezpieczeństwo w Europie?10 min
W coraz większej liczbie sklepów i lokali można płacić wyłącznie kartą. Wiąże się to jednak z pewnym ryzykiem. Europa staje się zależna od Visy, Mastercard i innych podmiotów. A w przypadku cyberataków, cyfrowe metody płatności stają się celem hakerów. Czy zatem stara, dobra gotówka może jednak zagwarantować bezpieczeństwo?