The Netherlands: How free trade is impacting farming
As the second highest exporter of agricultural goods in the world, only behind the US, this small 42,000 km² country has decided, over the past few decades, to turn to ultra-intensive, highly technological farming with an aim to export. Here, free trade isn't seen as a threat, but as an opportunity.