Does Europe need Turkey?11 min
Turkey has lots to offer Europe: help with migration, conflict mediation, and a rapidly growing defence industry. That’s why the EU seems to turn a blind eye to President Erdoğan’s disregard for human rights and the rule of law. But that balancing act comes at what cost to the EU’s credibility?