Re: Reconciliation after War and Terrorism
Although the war in Bosnia-Herzegovina has been over for almost 30 years, divisions are still deep between the different ethnic groups. In Spain, the Basque separatist group ETA has been disbanded but the scars of their violent acts, and those of the government, are still keenly felt. Activists in both countries are trying to build a path towards reconciliation.