Should We Be Bored More Often?30 min
Boredom has a bad reputation. All the more so as ennui is often accompanied by a feeling of emptiness and frustration. Ready to do anything to escape it, some seek an outlet in alcohol, drugs, or even violence. Wouldn't everything be better if we never got bored?