Psyche
Bullying is psychological violence and can happen anywhere: at school, in clubs, or at work. The victims of this kind of harassment suffer not only during the period of bullying itself, but often for years afterwards. This is because bullying can lead to trauma that leaves a lasting impact on the lives of people who experience it.