Czy powinniśmy się więcej nudzić?
Nuda, straszna nuda… czas ciągnie się jak guma, minuty trwają godziny. Robimy wszystko, by uciec przed nudą. I właśnie ten strach sprawia, że niektórzy sięgają po używki, sporty ekstremalne. A jednak nuda jest niezbędna do rozwoju. Czy w takim razie nie powinniśmy nudzić się więcej? Zapytaliśmy o to naukowców.