Does Scrolling Make Us Stupid?
No film has influenced our perception of dinosaurs more than Steven Spielberg’s Jurassic Park. But more than three decades have passed since the classic film was released and palaeontologists have made further discoveries. Could dinosaurs have looked less reptilian, and perhaps have had feathers?