Jak naprawdę wyglądały dinozaury?28 min
Żaden film nie wpłynął na nasze postrzeganie dinozaurów, jak „Park Jurajski” Stevena Spielberga. Od jego premiery minęło ponad 30 lat, a w tym czasie paleontologowie dokonali nowych, często przełomowych odkryć, które rzuciły nowe światło na wygląd pradawnych gadów. Jak uzyskać wiarygodne informacje o zwierzętach, które wyginęły ponad 65 milionów lat temu?