Could We Bring Back the Wooly Mammoth?25 min
Researchers want to use cloning and gene editing to bring back lost species. If humanity played God by killing them off, some say we should also play God and put things right again. US Scientists claim that in just a few short years, they could bring back mammoths, which died out 4,000 years ago.