Re: The Last Venetians
In recent years, the population of Venice has dipped below 50,000 inhabitants, with almost 30 million tourists visiting each year. Every day, the city loses 3 inhabitants, with locals fed up with rising rents as the unique, historic city on the lagoon is turned into a theme-park for tourists. Can anything be done to save the last Venetians?