Re: Searching for Nazi Treasure in Poland
With helmets, head torches and fuelled by adrenaline Łukasz Orlicki and Krzysztof Krzyżanowski descend into the dark corridor of an old mine. The two Poles investigate unsolved mysteries and legends of the past - Łukasz professionally, Krzysztof in his spare time. Will they be able to uncover long-lost Nazi treasure?