Polonia: vânătorii de comori naziste31 min
Łukasz Orlicki și Krzysztof Krzyżanowski pornesc în căutarea comorilor și miturilor ascunse ale Poloniei. Colaboratori ai revistei „Odkrywca”, ei explorează galerii înguste și tuneluri abrupte, echipați cu căști, lanterne și camere, în căutarea aurului nazist și a rețelelor subterane secrete. Vor descoperi, în cele din urmă, comoara mult visată?