Liberia: Kush, drogul morților vii
Savita Diana Wagner, o asistentă militară voluntară germană în vârstă de 36 de ani, s-a alăturat forțelor armate ucrainene. A fost ucisă de trupele ruse în estul Ucrainei la 31 ianuarie 2024. Aceasta este povestea ei.