Ukraina: Anioł z Niemiec25 min
36-letnia Savita Diana Wagner, niemiecka ochotniczka służąca w armii ukraińskiej jako sanitariuszka. Wojenny kryptonim: Snake. Zginęła w walce na wschodzie Ukrainy 31 stycznia 2024 roku. Aż do śmierci prowadziła intymny dziennik z frontu i kręciła wideo.