is It True That...
250,000 kilometres of borders stretch across the world todaya nd even on the oldest maps they are everywhere. But have borders always been with us? From the frontiers of the Roman Empire, past the Berlin Wall, to the European Schengen area, we take you on a fascinating trip through the origins of borders.