Re: The Housing Crisis in Mallorca
Mallorca is a dream destination for many holidaymakers in Europe, but tourist flat rentals and rising property prices are forcing more and more locals out of their neighbourhoods. Car park attendant Begona now lives in a caravan, while medical student Christofer lives in a basement.