Yucatán by TrainThe Costa Blanca by Train
White sand, white citrus blossom, white houses – Spain’s Costa Blanca is aptly named. But the region around Alicante has even more to offer: Anyone travelling through the region by train during Semana Santa, the week before Easter, can experience processions and passion plays, discover picturesque villages and enjoy all the colours of the Spanish spring.