Angola and Namibia43 min
In the Iona-Skeleton Coast Transfrontier Park, which straddles the border between Angola and Namibia, a landscape of dunes and plains stretches as far as the eye can see. The Namib Desert is home to jackals and cheetahs, some of the rare species able to survive in such an arid environment, as well as sea lions on the coast.