Dziki Zachód RPAParki narodowe przyszłości
W transgranicznym parku Iona-Skeleton Coast, leżącym między Angolą i Namibią, jak okiem sięgnąć rozciąga się krajobraz wydm i równin. Po obu stronach rzeki Kunene leży Pustynia Namib, gdzie na atlantyckich plażach żyją lwy morskie, ale także szakale i gepardy, które jako jedne z nielicznych gatunków są w stanie przetrwać w tak suchym środowisku.