Parki narodowe przyszłości
Park Narodowy Nam Et-Phou Louey w Laosie to wyjątkowa enklawa gęstej roślinności, w której żyją niedźwiedzie, małpy, pantery mgliste i rzadkie gatunki ptaków. Największym zagrożeniem dla parku jest kłusownictwo, które zdziesiątkowało lokalną populację tygrysów. Walczy się z nim pionierskimi metodami.