Na szlaku Alp Bawarskich - Magia jezior i zamkówPociągiem na Costa Blancę
Poza pięknymi plażami wschodnie wybrzeże Hiszpanii ma do zaoferowania znacznie więcej: kto w Wielkim Tygodniu, czyli w tygodniu poprzedzającym Wielkanoc, podróżuje pociągiem przez ten region, może zobaczyć procesje i misteria pasyjne, odkrywać malownicze wioski i cieszyć się hiszpańską wiosną.