Pe urmele urșilorCu trenul în Costa Blanca
Citrice cu flori albe, case albe, plaje cu nisip alb cât vezi cu ochii: Costa Blanca din Spania își merită numele pe deplin. De-a lungul Mării Mediterane, de la Elche la Dénia, cu opriri la Alicante, Benidorm și Gata de Gorgos, acest documentar ne poartă pe coasta de est a țării în timpul sărbătorilor Săptămânii Mari, între procesiuni și reprezentări ale Patimilor.