Gibraltar: revolta orcilor
Mica insulă scoțiană North Uist se pregătește să găzduiască o rampă de lansare a rachetelor. Amplasat în inima unei sălbăticiuni încă neatinse, șantierul este o sursă de nemulțumire pentru mulți dintre locuitorii insulei, care sunt îngrijorați de seninătatea zonei. Cu toate acestea, acest teritoriu izolat are nevoie disperată de un nou suflu economic.