W kosmos ze Szkocji31 min
Niewielka wyspa Nort Uist szykuje się na powstanie kosmodromu, wysyłające rakiety na loty suborbitalne. Wielu mieszkańców jest przeciwnych budowie, bojąc się zniszczenia dziewiczego ekosystemu. Jednak wyspa potrzebuje gospodarczego rozwoju, by przyciągnąć nowych mieszkańców.