Kim byli nasi prawdziwi przodkowie?29 min
Wiele europejskich narodów szczyci się swoim starożytnym pochodzeniem - Francuzi swoich przodków widzą w Celtach, Niemcy w Pragermanach - i twierdzi, że są "tu" od zawsze. Czy to jednak prawda? Najnowsze osiągnięcia archeogenetyki wyraźnie pokazują, że wszyscy jesteśmy migrantami.