Re: Rocket Launching in Scotland
A spaceport is being built on North Uist in Scotland’s remote Outer Hebrides. Supporters say it will bring much needed jobs to the local economy. But many are against the project, viewing it as a blight on the unspoilt landscape and a threat to the environment.