Biodiversity: Animal SOS13 min
Biodiversity on our planet is declining more rapidly than ever before with numerous species endangered. The reasons for this are: loss of habitat, environmental pollution, climate change and human overconsumption. Mapping the World focuses on a worrying problem and some solutions.