Argentina: Saving the Condor25 min
The Andean Condor is the largest bird of prey and is only found in South America along the Andes Mountain Range. The revered bird, with a wingspan of around 3 metres, is a critically endangered species which is essential to the ecosystems where it lives. Biologist Luis Jácome is working hard to protect the king of the skies.