Argentyna: uratować kondory25 min
Kondor wielki jest największym współcześnie żyjącym ptakiem latającym. Ten gigant niebios jest zagrożony wyginięciem, w Argentynie zostało niewiele ponad 1000 osobników. Największym wrogiem kondora jest człowiek i coraz intensywniejsze rolnictwo. Grupa biologów robi wszystko, by ocalić te majestatyczne stworzenia.