Na rewersje mapy
Bioróżnorodność naszej planty jest zagrożona jak nigdy wcześniej. Wymieranie gatunków drastycznie przyspieszyło w ostatnich pięćdziesięciu latach. Powodem jest przede wszystkim działalność człowieka, która powoduje utratę siedlisk, zanieczyszczenia, zmianę klimatu. Czy przekroczyliśmy punkt bez powrotu? Co możemy zrobić, żeby pomóc przyrodzie?