Od Bolsonaro do Luli: jaka Brazylia?
Drony kształtują nowoczesną sztukę wojenną, służąc zarówno do precyzyjnych eliminacji, jak i do zakłócania działań wojskowych. Ta stosunkowo tania technologia pozwala ograniczyć własne straty. Armie muszą dostosować się do nowego rodzaju zagrożenia, ponieważ przestrzeń powietrzna ulega coraz większej militaryzacji.