Kim są sojusznicy Iranu?
Reżim ajatollahów mierzy się z presją zewnętrzną ze strony Stanów Zjednoczonych i Izraela oraz z niezadowoleniem własnego społeczeństwa domagającego się końca autorytaryzmu. Wpływy Teheranu w regionie wyraźnie osłabły, a szanse na to, by ktokolwiek udzielił Iranowi militarnej pomocy, wydają się niewielkie.