Strefa konfliktu
Iran od dekad pozostaje jednym z kluczowych aktorów na Bliskim Wschodzie. Mimo sankcji, presji międzynarodowej i kolejnych kryzysów jego system polityczny okazuje się wyjątkowo trwały. Skąd bierze się znaczenie tego kraju? Animacje, analizy i głosy ekspertów z regionu pomagają zrozumieć konflikt, którego skutki odczuwalne są także w Europie.