Strefa konfliktu
Nie sojusze, lecz interesy. Nie prawo międzynarodowe, lecz siła i pieniądze. Powrót Donalda Trumpa do Białego Domu zmienia sposób prowadzenia dyplomacji wokół wojny w Ukrainie. Jakie są źródła konfliktu, zakulisowe rozgrywki i interesy gospodarcze mocarstw? Gdy o pokoju negocjują najsilniejsi, Ukraina i Europa mogą zostać zepchnięte na margines.