Ukraina: Teatr dziecięcy w czasie wojny25 min
Bomby i ofiary to już codzienność w Charkowie. Jednak na obrzeżach miasta, na przekór wojnie, zniszczeniu i smutkowi, dziecięca grupa teatralna przygotowuje premierę swojego spektaklu. Chcą odczarować przygnębiającą rzeczywistość i wykrzesać w sobie nadzieję na lepszą przyszłość.